Söndag 12 oktober

Ja då var helgen slut då och dom sista bidragen till CCär uppladdade.
 i dag var utmaning nr 1 scrappa några välkända rader, ordspråk, filmcitat eller från någon känd låt..
I helgen har vi haft konfa-läger här och jag tog några kort  och dom fick illustrera "Ta av dej skorna"
ja ni vet Povel Ramels härliga låt





Nästa utmaning Icke traditonellt julkort ..det fick bli ett i rosa/lila



utmaning nr 3  Julkort med stämpel , något utstansat och text




utmaning nr 4 ...att göra ett kort i färgerna ORANGE...LILA...ROSA..härliga färger men kanske inte tillsammans
men så här blev det.



Detta var vad jag hann ......tja en liten promenad i sola hann jag okså.

Kommentarer
Postat av: Zornitsa

Vad mycket fint du har gjort (och hunnit med) till CC :) Jag gillar julkorten särkillt mycket. Men såg också burken du altrat för dina Promarkers... WOW vilken läcker en!!! Vad är det för burk du har använd som grund??

2008-10-18 @ 12:33:50
URL: http://scrapparazzi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0